Te kinek hiszel? A reklámnak, vagy az ismerősödnek?
Ugye, hogy az ismerőseidnek, barátaidnak – vagy egy szakértőnek?
Magyarországon az emberek több mint ⅔-a naponta többször is átfutja a feedjét.
Az emberek az információk kevesebb mint 30%-átszerzik a sajtóból – ma már nem újságot olvasnak, hanem posztokat.
Teszünk róla, hogy a te márkád se maradjon ki ebből!
Ütős szövegek, amit nem tekernek tovább
Figyelemfelkető fotók, ábrák
Sok és még több érdekes adat
Izgalmas, hatásos sztorik
Ahhoz pedig hogy mindebbőlposztok szülessenek (számoljunk heti hárommal), sok idő kell majd. Meg kell tervezned és írnod, kell egy design, és a tudás is, hogy mi érdekli a célcsoportodat, mi hat rájuk.
Biztos vagy benne, hogy a te idődből kell ketyegjen mindez?
Bízd ránk, hogy te azzal foglalkozhass, ami tényleg a te dolgod és csak te tudod megvalósítani.